ДОРОГІ ДІТИ!
ДЯКУЮ УСІМ, ХТО ВЗЯВ УЧАСТЬ У ПОПЕРЕДНІХ ТЕСТУВАННЯХ!
ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ !
УВАГА !
НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ ПРОПОНУЮ ОПРАЦЬОВУВАТИ НА СLASSROOM .
БАЖАЮ УСПІХУ ! :)
ЗАВДАННЯ
Для учнів 10-А та 10-Б класів:
Продовжуємо вивчати творчість Лесі Українки
30.03 (10-А) / 31.03 (10-Б)
1. Вивчити визначення та основні ознаки неоромантизму (стор.212)
2. Продумати паспорт літературного твору "Contra spem spero"(див. форзац підручника).
3. Вивчити вірш "Contra spem spero" напам'ять.
Опрацювати статтю підручника (ст.221-227) та поданий текст.
Повторення :1. (герої творів) 2. (персонажі)
20.03.2020
Любі учні!
1. Після опрацювання матеріалів(підручник, презентації) за темою:"Життя і творчість Лесі Українки"пропоную виконати тестові завдання:
ДО 18.00 23 березня! .
КОРИСТУЙТЕСЯ ІНСТРУКЦІЄЮ :
1. Зареєструватися на naurok.com.ua або на join.naurok.ua
* перейти до посилання Я УЧЕНЬ
*увійти, зареєструватися самостійно(ввести особисті дані)
*після реєстрації утворюється посилання ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ→ натиснути ТЕСТИ → зверху праворуч ввести КОД( для кожного класу буде свій код )
*виконати завдання
*надіслати до вказаного часу (ДО 18.00 23березня) на пошту : irynasavon2@gmail.com (посилання скопіювати з рядка пошукової стрічки)
КОД 289791
Якщо не встигнете виконати , спробуйте ще раз: КОД 196198
ЗА УМОВИ, ЩО ТЕСТ НЕ ВІДКРИВАТИМЕТЬСЯ, ПРОПОНУЮ ПРИГАДАТИ НОВЕЛУ О.Ю.КОБИЛЯНСЬКОЇ "VALSE MELANCOLIGUE" КОД 264237
2. Для повторення теми: "В.Винниченко. Новела "Момент" пропоную тест.
КОД 975418 (термін виконання також ДО 18.00 23березня)
Якщо не встигнете виконати , спробуйте ще раз: КОД 618651
БАЖАЮ УСПІХУ!
19.03.2020
Добрий день усім! Дорогі діти! Пропоную ознайомитись їз презентаційним матеріалом про життя Лесі Українки. Нагадую: обов'язково прочитайте драму-феєрію "Лісова пісня".
16.03.2020
Завдання для учнів 10-А та 10-Б класів.
1) Готуємось до контрольної роботи за темою :" Модерна українська проза"(повторюємо творчість М.Коцюбинського, О.Кобилянської, В.Винниченка, В.Стефаника).
2)Л.Українка. Вивчити вірш "Contra spem spero" НАПАМ'ЯТЬ!!!
3)Л.Українка . Прочитати драму-феєрію"Лісова пісня" !!! (текст в підручнику відсутній).
19.02.2018
Домашнє завдання під час тимчасового припинення занять:
Завдання для учнів 8-А класу:
1) продовжуємо готуватися до контрольного твору( "Сто тисяч")!
2) За повістю М.Коцюбинського "Дорогою ціною":
а)ст.112(теорія літератури).
б)робота з текстом: ст.118 - 119( відп. на питання № 5,8,9)
Завдання для учнів 9х класів:
1) Вивчити уривок напам'ять( Шевченко.поема "Сон")
2) повторити визначення( класна робота).
3) прочитати поему Т.Г.Шевченка "Кавказ".
БАЖАЮ УСПІХУ !!!
Домашнє завдання ( для учнів 6-А класу).
03.02.2016
Завдання для учнів 7-Б, 7-В класів :
1.Повторити матеріал з теорії літератури на стор.176-177, відповідати на питання №№1,2,3
усно.
2.Прочитати оповідання Б.Лепкого "Цвіт щастя" та казку"Мишка"(стор.179-185).
3.Продумати відповіді на питання після творів (усно).
Бажаю успіху! І.В. :)
10.02.2016
Завдання для Саші Фещенко:
1.Ознайомитися з біографією Л.В.Костенко.
2.Читати розділи поеми "Чайка на крижині".
3.Вивчити напам. "Крила".
Бажаю успіху! І.В. :)
26.02.2016
Завдання для Саші Фещенко:
1.Скласти характеристику Планетника (зразок - образ Захара Беркута) в зошиті .
До зустрічі ! І.В. :)
червень 2016
Звернення до учнів 8-Б та 8-В класів
Дорогі діти!
Бажаю вам весело провести літні канікули! НЕ ЗАБУВАЙТЕ ЧИТАТИ !!!
Список літератури:
1.І.Франко. Історична поема"Іван Вишенський".
2.І.Карпенко-Карий.Комедія"Сто тисяч".
3.М.Коцюбинський. Повість"Дорогою ціною".
До зустрічі! І.В. :)
ЗАВДАННЯ
*надіслати до вказаного часу (ДО 18.00 23березня) на пошту : irynasavon2@gmail.com (посилання скопіювати з рядка пошукової стрічки)
Комментариев нет:
Отправить комментарий