6 клас



ДОРОГІ ДІТИ!
 
 
 Навчальний рік добігає кінця... Він видався незвичним  для нас, але, гадаю, що всі, хто сумлінно навчався, зміг отримати знання. 
 
 

Восени ми з вами обов'язково пригадаємо  тему"Числівник" та вивчимо тему "Займенник".
Пропоную попрацювати із вправами для повторення вивченого (ПІДРУЧНИК)

Бажаю усім вам здоров'я та веселих канікул!


 
Ваша І.В. :)

 








ЗАВДАННЯ



АРХІВ 
 
 
ПРОДОВЖУЄМО  ПРАЦЮВАТИ  ! 
 
Любі учні! Прошу надсилати на електронну пошту лише ті завдання, до яких я додаю адресу irynasavon2@gmail.com    
 
 
30.03  &;37, (ст.184 - 188) , впр. 421(письмово), 422(усно). Повторення: (тут)
31.03 &;37, впр.424.     Повторення : (тут)
01.04 &;37,  впр.426.   Повторення : (тут)
02.04 &;38, впр.430 (таблиця) - опрацювати усно. Повторення : (тут) 
 
 

06.04.2020  - 09.04.2020

 
  № 1

ЗАВДАННЯ  для учнів, які не виконали вчасно підсумковий тест за темою : "Прикметник"  (тут)  .     Прошу відповіді надіслати на irynasavon2@gmail.com до кінця тижня . 

   № 2 

 
 
 
06.04  & 38, впр.431( письмово усі завдання) .  Повторення  (тут )
07.04. & 38, впр.432 + правила на стор. 191, впр.433 (письмово). Повторення ( тут )
08.04  & 38, стор. 191 - 194 ; впр. 436( усно), впр.438 ( письмово).  Повторення ( тут )
09.04  & 38, впр.440( письмово), стор.194(правило), впр.442(усно). Повторення ( тут )

13.04.2020 - 16.04.2020

Увага!
щодо груп числівників( прості, складні, складені)
Існують новіші погляди на групування числівників, але ми  будемо дотримуватися такого правила :
Числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ  є числівниками , які перейшли до сучасної української мови зі старословянської мови. Наприклад, значення числівника ОДИНАДЦЯТЬ  було таким : ОДИН на ДЕСЯТЬ . Тому вважаємо, що числівник складається з двох частин, має два корені.  Отже,  числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ  вважатимемо складними.
 
13.04 & 38(повтор.)  Пропоную виконати завдання  № 1, 2  ( ТУТ )
14.04 & 38(повтор.)  Пропоную виконати завдання  № 3, 4  ( ТУТ ) 

УВАГА ! Прошу виконані вами роботи (№ 1 - 4) у вигляді фотозвіту надіслати на irynasavon2@gmail.com до кінця тижня.


15.04 &38, стор.194(відмінювання складених кількісних числівників), впр.443 ( письмово за зразком).
16.04 &38, стор.195(відмінювання дробових числівників), впр.444(усно), впр.445(письмово). 
Повторення  (тут)


                                                       21.04.2020 - 23.04.2020


21.04 - &38(повтор.) . 
Виконайте завдання та надішліть на перевірку (irynasavon2@gmail.com) : записати числа словами, дібравши до кожного іменник. З двома словосполученнями придумати речення.
1; 0,28; 4,7; 7; 0,5; 6,3.
Довідка: склянка, процент, година, метр, грам, кілограм.  
   Повторення ( тут)
 
22.04 - &38(повтор.).  
Завдання:  провідміняйте дробові числівники  чотири шостих, п’ять цілих, дві дев’ятих.
  Повторення ( тут)
 
23.04 - &37,38(повтор.).
Пригадайте правила й усно дайте відповіді  на питання :  1) Чи відмінюються числівники півтора,півтори, півтораста                                                                                          
2) Як відмінюються збірні числівники обидва, обидві, обоє ?
3) Як відмінюються складні числівники на позначення десятків від 50 до 80 ?
4) Як відмінюються складні числівники на позначення сотень від 200 до 900 ?
5) Як відмінюються числівники сорок, дев'яносто, сто ?

27.04.2020 - 30.04.2020




27.04  &39, (ст.199-200) , впр.456 (І частина: 1-4 речення) письмово.                                      
28.04  &39, впр. 456 ( ІІ частина - за зразком дати відповідь на запитання: "Котра година?" ) 
29.04  ст.201 (правило), впр. 460 ( усно)                                                                                  
30.04  ст.202, впр.461( уважно опрацювати усно)

Повторення (тут), (тут), (тут), (тут)

04.05.2020 - 07.05.2020

 04.05  стор.204, правило ; стор.203, впр.462 (усно) .
 05.05  стор. 205, впр.464 . Увага! Прошу написати замітку й  надрукувати (по можливості)свою роботу одразу в електронному листі на адресу irynasavon2@gmail.com   
 06.05  стор.205, опрацювати запитання й завдання для самоперевірки ( № 1-6, 9 -усно)
 07.05  стор.202, опрацювати послідовність розбору числівника;   за письмовим зразком розібрати числівники  з впр.462 ( 1 та 6 речення).

Повторення  (тут) , (тут), (тут), (тут)

Дорогі діти! Усі замітки, які ви надіслали, прочитано й перевірено. Молодці! Хороші роботи! Оцінки за них будуть обов'язково враховані в останню тематичну.  Кожному, хто надіслав роботу, я повідомлю  про отримані бали , а помилки прокоментую вже  при зустрічі під час уроків.

12.05 - 14.05
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
 
12.05 - стор.227, впр.509(усно). & 37(повтор.)
13.05 - стор.228, впр.512(усно). & 38(повтор.)
14.05 - стор.228, впр.514(усно). & 39(повтор.)
 Повторення (тут), (тут)
Готуємося до тестування за темою "Числівник".

Це цікаво : https://www.youtube.com/watch?v=9DXKqJt8BWE&feature=youtu.be

 18.05 - 21.05
 
18.05  повт.&38-39, готуємося до контрольного тесту у вівторок.
19.05 УВАГА!!!      11:00 - контрольний тест за темою: "Числівник" (буде вказано посилання та час виконання)
 

УВАГА !!! Для всіх, хто не виконав вчасно завдання, тест буде відкрито о 14:00 .

Завдання розміщено за посиланням:

ЧАС ВИКОНАННЯ   -   45 хв.
 
Усім бажаю успіху!
 
 
20.05 стор.228, впр.№515.
21.05 стор.229, впр.№518(письмово).
 
Повторення (тут)