ДОРОГІ ДІТИ!
Восени ми з вами обов'язково пригадаємо тему"Числівник" та вивчимо тему "Займенник".
Пропоную попрацювати із вправами для повторення вивченого (ПІДРУЧНИК)
Бажаю усім вам здоров'я та веселих канікул!
Пропоную попрацювати із вправами для повторення вивченого (ПІДРУЧНИК)
Бажаю усім вам здоров'я та веселих канікул!
Ваша І.В. :)
ЗАВДАННЯ
АРХІВ
Любі учні! Прошу надсилати на електронну пошту лише ті завдання, до яких я додаю адресу irynasavon2@gmail.com
30.03 &;37, (ст.184 - 188) , впр. 421(письмово), 422(усно). Повторення: (тут)
31.03 &;37, впр.424. Повторення : (тут)
01.04 &;37, впр.426. Повторення : (тут)
02.04 &;38, впр.430 (таблиця) - опрацювати усно. Повторення : (тут)
06.04.2020 - 09.04.2020
№ 1
ЗАВДАННЯ для учнів, які не виконали вчасно підсумковий тест за темою : "Прикметник" (тут) . Прошу відповіді надіслати на irynasavon2@gmail.com до кінця тижня .
№ 2
06.04 & 38, впр.431( письмово усі завдання) . Повторення (тут )
07.04. & 38, впр.432 + правила на стор. 191, впр.433 (письмово). Повторення ( тут )
08.04 & 38, стор. 191 - 194 ; впр. 436( усно), впр.438 ( письмово). Повторення ( тут )
09.04 & 38, впр.440( письмово), стор.194(правило), впр.442(усно). Повторення ( тут )
13.04.2020 - 16.04.2020
Увага!
щодо груп числівників( прості, складні, складені)
Існують новіші погляди на групування числівників, але ми будемо дотримуватися такого правила :
Числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВ’ЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ є числівниками , які перейшли до сучасної української мови зі старослов’янської мови. Наприклад, значення числівника ОДИНАДЦЯТЬ було таким : ОДИН на ДЕСЯТЬ . Тому вважаємо, що числівник складається з двох частин, має два корені. Отже, числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВ’ЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ вважатимемо складними.
Увага!
щодо груп числівників( прості, складні, складені)
Існують новіші погляди на групування числівників, але ми будемо дотримуватися такого правила :
Числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВ’ЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ є числівниками , які перейшли до сучасної української мови зі старослов’янської мови. Наприклад, значення числівника ОДИНАДЦЯТЬ було таким : ОДИН на ДЕСЯТЬ . Тому вважаємо, що числівник складається з двох частин, має два корені. Отже, числівники ОДИНАДЦЯТЬ – ДЕВ’ЯТНАДЦЯТЬ, ДВАДЦЯТЬ, ТРИДЦЯТЬ вважатимемо складними.
13.04 & 38(повтор.) Пропоную виконати завдання № 1, 2 ( ТУТ )
14.04 & 38(повтор.) Пропоную виконати завдання № 3, 4 ( ТУТ )
УВАГА ! Прошу виконані вами роботи (№ 1 - 4) у вигляді фотозвіту надіслати на irynasavon2@gmail.com до кінця тижня.
15.04 &38, стор.194(відмінювання складених кількісних числівників), впр.443 ( письмово за зразком).
16.04 &38, стор.195(відмінювання дробових числівників), впр.444(усно), впр.445(письмово).
УВАГА ! Прошу виконані вами роботи (№ 1 - 4) у вигляді фотозвіту надіслати на irynasavon2@gmail.com до кінця тижня.
15.04 &38, стор.194(відмінювання складених кількісних числівників), впр.443 ( письмово за зразком).
16.04 &38, стор.195(відмінювання дробових числівників), впр.444(усно), впр.445(письмово).
Повторення (тут)
21.04.2020 - 23.04.2020
21.04.2020 - 23.04.2020
21.04 - &38(повтор.) .
Виконайте завдання та надішліть на перевірку (irynasavon2@gmail.com) : записати числа словами, дібравши до кожного іменник. З двома словосполученнями придумати речення.
1; 0,28; 4,7; 7; 0,5; 6,3.
Довідка: склянка, процент, година, метр, грам, кілограм.
Повторення ( тут)22.04 - &38(повтор.).
Завдання: провідміняйте дробові числівники чотири шостих, п’ять цілих, дві дев’ятих.
Повторення ( тут)
Завдання: провідміняйте дробові числівники чотири шостих, п’ять цілих, дві дев’ятих.
Повторення ( тут)
23.04 - &37,38(повтор.).
Пригадайте правила й усно дайте відповіді на питання : 1) Чи відмінюються числівники півтора,півтори, півтораста?
Пригадайте правила й усно дайте відповіді на питання : 1) Чи відмінюються числівники півтора,півтори, півтораста?
2) Як відмінюються збірні числівники обидва, обидві, обоє ?
3) Як відмінюються складні числівники на позначення десятків від 50 до 80 ?
4) Як відмінюються складні числівники на позначення сотень від 200 до 900 ?
5) Як відмінюються числівники сорок, дев'яносто, сто ?
27.04.2020 - 30.04.2020
27.04 &39, (ст.199-200) , впр.456 (І частина: 1-4 речення) письмово.
28.04 &39, впр. 456 ( ІІ частина - за зразком дати відповідь на запитання: "Котра година?" )
29.04 ст.201 (правило), впр. 460 ( усно)
30.04 ст.202, впр.461( уважно опрацювати усно)
28.04 &39, впр. 456 ( ІІ частина - за зразком дати відповідь на запитання: "Котра година?" )
29.04 ст.201 (правило), впр. 460 ( усно)
30.04 ст.202, впр.461( уважно опрацювати усно)
Повторення (тут), (тут), (тут), (тут)
04.05.2020 - 07.05.2020
04.05 стор.204, правило ; стор.203, впр.462 (усно) .
05.05 стор. 205, впр.464 . Увага! Прошу написати замітку й надрукувати (по можливості)свою роботу одразу в електронному листі на адресу irynasavon2@gmail.com
06.05 стор.205, опрацювати запитання й завдання для самоперевірки ( № 1-6, 9 -усно)
07.05 стор.202, опрацювати послідовність розбору числівника; за письмовим зразком розібрати числівники з впр.462 ( 1 та 6 речення).
Повторення (тут) , (тут), (тут), (тут)
Дорогі діти! Усі замітки, які ви надіслали, прочитано й перевірено. Молодці! Хороші роботи! Оцінки за них будуть обов'язково враховані в останню тематичну. Кожному, хто надіслав роботу, я повідомлю про отримані бали , а помилки прокоментую вже при зустрічі під час уроків.
12.05 - 14.05
04.05.2020 - 07.05.2020
05.05 стор. 205, впр.464 . Увага! Прошу написати замітку й надрукувати (по можливості)свою роботу одразу в електронному листі на адресу irynasavon2@gmail.com
06.05 стор.205, опрацювати запитання й завдання для самоперевірки ( № 1-6, 9 -усно)
07.05 стор.202, опрацювати послідовність розбору числівника; за письмовим зразком розібрати числівники з впр.462 ( 1 та 6 речення).
Повторення (тут) , (тут), (тут), (тут)
Дорогі діти! Усі замітки, які ви надіслали, прочитано й перевірено. Молодці! Хороші роботи! Оцінки за них будуть обов'язково враховані в останню тематичну. Кожному, хто надіслав роботу, я повідомлю про отримані бали , а помилки прокоментую вже при зустрічі під час уроків.
12.05 - 14.05
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
12.05 - стор.227, впр.509(усно). & 37(повтор.)
13.05 - стор.228, впр.512(усно). & 38(повтор.)
14.05 - стор.228, впр.514(усно). & 39(повтор.)
Готуємося до тестування за темою "Числівник".
Це цікаво : https://www.youtube.com/watch?v=9DXKqJt8BWE&feature=youtu.be
18.05 - 21.05
Це цікаво : https://www.youtube.com/watch?v=9DXKqJt8BWE&feature=youtu.be
18.05 - 21.05
18.05 повт.&38-39, готуємося до контрольного тесту у вівторок.
19.05 - УВАГА!!! 11:00 - контрольний тест за темою: "Числівник" (буде вказано посилання та час виконання)
УВАГА !!! Для всіх, хто не виконав вчасно завдання, тест буде відкрито о 14:00 .
Завдання розміщено за посиланням:
ЧАС ВИКОНАННЯ - 45 хв.
Усім бажаю успіху!
20.05 стор.228, впр.№515.
21.05 стор.229, впр.№518(письмово).
Повторення (тут)